femkediscoversdownunder.reismee.nl

Alice Springs

hallo!

vanmorgen tijd om afscheid te nemen van mijn comfortabele situatie in Perth, mijn fijne bed,de grote tv, de fijne pub om de hoek, de nieuwe vrienden die ik had gemaakt en met name van Rob.. Viel niet mee, zo gehecht raak je aan mensen die je binnen een korte tijd erg goed leert kennen en 24 uur per dag ziet. Raar om te beseffen dat je elkaar voor een hele lange tijd niet gaat zien,je wellicht nooit meer naar het huis loopt waar je zo vertrouwd mee bent geraakt.. misschien moest ik mijn vlucht wel cancellen, misschien stiekem iets vergeten, misschien.. wel niet..

Om 11.50 vloog ik naar Alice Springs waar ik na een vlucht met redelijk watturbulentie en enkel een rode woestijn onder me rond vier uur aankwam en meteen in een zogenaamde kas stond.. Bloody hot! 32 graden, in de woestijn! hallelujah...

Nu zit ik in het Hostel, net even wat eten gekocht, de eerste aboriginals gezien, allemaal dronken schreeuwend op straat.. beetje een cultuurschock dus. Afkickverschijnselen van de laatste twee weken en het besef dat ik nu alleen alleen alleen ben...

xx

Reacties

Reacties

Anne

things to Remember when you feel lonely.....
we zijn allemaal altijd alleen. want dat het enige waarop je vertrouwen kan

Verder vind ik het heel fijn om een beetje met je mee te reizen ....!

brodder

je hebt ons nog, je trouwe lezers

en een stuk of duizend andere backpackers!!

grtz en xen

martien

jo jo jo!!! No worries...je hebt zo weer nieuwe matties!
En ik zit altijd stiekem op je schouder........
kusje

mamsie

Nu is het echt begonnen lief, kan me die cultuurschock wel voorstellen weet dat er genoeg mensen met je mee reizen.Je zult in de komende dagen wel weer nieuwe mensen ont moeten Hou je taai meid !
liefs en een dikke knuffel

fred

Een mild gevoel van verdrietigheid, but remember ; You'll never walk alone!
Liefs

Harry

Hai lieve Fem,

ja dat van die cultureshock kan ik me goed voorstellen.
Ik heb al je verhalen gelezen, erg leuk........en spannend............zo in je uppie. Ook in de buurt van Alice is veel moois te bekijken, dus take your time.......
en ga eventueel naar Glen Helen or Simpson's Gap or Trephina Gorge or Stanley Chasm, maar ook King's Canyon is a mustsee, uiteraard net als Uluru en the Olga's..........ach schat, je komt tijd te kort......dat weet ik nu al.
Na Perth is het natuurlijk wel ff wennen om really in the middle of nowhere te belanden. Vanaf airport Alice,
dezelfde weg into the bush, gaat naar Santa Theresa, aboriginal community, waar Michael en Karen Alleman wonen en werken...........ongeveer sixty K's, just nothing. Ik krijg alweer de kriebels om ook te gaan,mmmmmmmmmmm. Ik haalde mijn auto een keer op uit Alice en reed 3156 km naar de oostkust naar ons blokje land wat we toen hadden door een surrealisties landschap, unforgettable en telde de dode kangaroes, zag ook veel levende kangaroes soms net voor mijn auto langs hoppen, kamelen, slangen, lizards, thorny devils, gala's en vele andere papegaaien en parkieten, terwijl het landschap langzaam veranderde met fascinerende luchten, wolkenpartijen en dan weer
knalblauwe hemels...............downunder is TOP

Groeten en liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!