femkediscoversdownunder.reismee.nl

mijn Australische telefoonnummer..

ja ja, daar is ze weer..

Gister eindelijk tijd gehad om mijn simkaart te laten registreren en dat betekent dat ik nu alleen nog te bereiken ben via mijn australissche telefoonnummer.. of email... of hyves... of facebook... of deze log.. maar een sms kan dus naar:

+64 404 954 173

Vandaag overigens mijn laatste dag bij mijn nieuwe vrienden want morgenochtend vlieg ik naar het rode hart van Australie. Daar waar het droog en 30 graden is, daar waar de aboriginals hun meest spirituele en heilige plek hebben, daar waar het enige stadje is wat ooit als poststation begon, daar waar maar 25.000 mensen wonen.. Alice Springs!

dank u dank u

Reacties

Reacties

mamsie marion

Hai schattie
Het zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van Rob en Sam, maar wel gaaf dat je naar Alice Springs gaat ! pas goed op je zelf en veel plezier.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!