femkediscoversdownunder.reismee.nl

Club Brisbane en Devilles

Na de toeristische dag met Dorothy was het tijd voor vertier met de jongelui :).. Rob was uitgenodigd door een vriendin en haar man, Franscesca en Trevor, om wat te komen drinken en eten. 'And ofcourse Fem is invited too'

Na de drankjes en eten zouden we naar de meest prestigieuze nachtclub van Perth gaan, Devilles. Je komt hier niet zomaar binnen; geen jeans, geen gympen, geen t-shirts.. mmh.. Gelukkig heb ik mijn zwarte jurkje bij me.. maar.. maar.. geen hakken, laarzen of iets.. op mijn all stars word het niks.. Gelukkig heeft Rob net een nieuwe huisgenoot en dus met haar de schoenencollectie doorgenomen.. Tsja.. mmh.. Met hakken was ik groter dan Robert..(en dat kan natuurlijk niet..)

Rob begon als Dandy in zijn pak maar dat verandere al snel in een 'pff.. fuck off, i'm just wearing my jeans and if they don't want to let us in, fuck them'.. inderdaad! wie denken ze wel niet dat ze zijn. Dan maar de birkenstocks aan de voeten..

Op naar fancybar Brisbane, vol met enorm uitgedoste types.. Werkelijk al die meiden weten op donderdag al wat ze zaterdag aandoen; complete baljurken, de hoogste hakken en met name de lagen makeup. Rob en femeek voelden zich underdressed.

Franscesca, Trevor en een stagiaire uit Milaan zaten er al en dus dronken we een fancy wijntje, chillde en chatte we wat waarna we iets later genoeg hadden van de kouwe kak..

Op naar 2 fat Indians, een mooi en luxe Indiaas restaurant waar we met zijn zessen hebben gegeten (chris, een vriend was er nog..) Veel over film gepraat aangezien we met een regisseur, geluidsman, producer, editor en art director waren.. na heerlijk te hebben gegeten op naar Devilles..

oh oh.. sommigen hadden jeans aan, anderen gympen.. We besloten dat we gewoon heel tof waren en ja hoor, natuurlijk kwamen we binnen! tof dat we zijn! Dus dit was de meest prestigieuze bar/nightclub van de stad.. mooi lullig. Het leek een slechte versie van de Amsterdam Dungeon gesitueerd op de wallen. Lelijke aankleding maar wel vol bizar geklede mensen. Ook hier weer een complete uitdossing. Dus mensen verkleed als Duivel, engel, met maskers, geschminkt en mmh, niet echt trendy. Kijk maar eens op www.devillespad.com om zelf te oordelen

Perth mag dan een miljoenenstad zijn maar het feit dat het de meest afgelegen stad in de wereld is laat dus nagenoeg zijn sporen na.. achter lopen ze.. :) maar hee, mij hoor je niet klagen!

XFemeek

Reacties

Reacties

joris

lache tent

mamsiepamsie

Geinig,joh volgende keer in je konijnenpakje

jose

Ha die Femke, als ik je verhalen lees is het net alsof je naast mij zit te tetteren. Kreeg je reislog door van Romke, die ik tegenkwam op de set bij Zwart Water.
Moest even bij Marlou op bezoek. Jammer, dat dat niet zo makkelijk bij jou kan. Veel plezier daar en ik blijf je volgen! grotegroet, Jose

Loes

Wat een giiler die tent. Lijkt alsof Hans Klok elk moment kan verschijnen!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!