femkediscoversdownunder.reismee.nl

The Dark Knight

daar gaan we dan..

Vandaag was de grote dag dat ik naar The Dark Knight zou gaan. We hadden stoelen gereserverd in the Gold Class, wat betekent dat je in een losstaande loungestoel zit die je kan laten bewegen als een omastoel en je dus eigenlijk liggend kan kijken. Verder bestel je wat je wilt en kan je drinken en eten wat je wilt tijdens de film.

Zippend aan een Cafe Latte zat ik klaar voor het grote avontuur. Waarom? Omdat het de nieuwe Batman is, omdat de trailer er fantastisch uitziet. Maar eigenlijk omdat mijn held, wijlen Heath Ledger, de Joker speelt, hij geboren is in Perth, gecremeerd in Perth en ik daar nu was. Avontuur dus. Maar ook triestheid..

Goede film, fantastische rol van Mr. Ledger, Art Direction waar je U tegen zegt.. Kortom erg fijn..

Na de film wilde Rob, ok.. ik ook, naar de begraafplaats waar een zogenaamd plaquette zou moeten zijn. We reden naar Subiaco naar de Karakutta Cemetery. Daar aangekomen was het een wirwar aan graven, geordend bij religie, maar die van de familie Ledger was niet te vinden. Dan maar gewoon brutaal vragen. Rob durfde natuurlijk weer niet, dus ging ik voor het eerst maar de domme toeriste uithangen. 'I've got some sort of weird question..' ... voordat ik mijn vraag af kon maken was er al een antwoord..'are you looking for Heath Ledgers grave?'...

Het scheen niet te bestaan, er was niets.. Hij was gecremeerd in Fremantle en daarna was zijn as hierheen gebracht, verder was er niets.. zei ze.. ik denk dat ze liegt..

Rob keek later op internet en er bestaan familieplaquettes, en ze zijn daar... verdikkie..

ik psycho en obsessed..?

xxx

Reacties

Reacties

Martine

Hey meisje,

Jeetje, wat een avonturen allemaal! Wanneer ga je verder??? en waar ga je heen? en heb je al reisbuddies kunnen vinden??

Groeten uit het druilerige Amsterdam...
xxx

joris

fijn dat t zo cool is, hier is het idd erg druilerig

marion

Hallo Lieve Kek, zo te zien vermaak je je prima de luxe!!!

wat heb je in een week al veel gezien en ervaren!! geweldig.

prachtige bomen, vogels en bloemetjes.

Dan is het hier maar behelpen met die roeken en spreeuwen, lol!! Ik moet wel zeggen dat ik gisteren een exotisch roodborstje in de tuin had.

dus je hebt tevergeefs naar het gedenkteken van Heath L. gezocht. jammer kan me voorstellen dat na de film je behoefte had om die te zien.

Maak zelf maar een houten kruisje mei een blomke erbij, hahahaha. Die Aussies zijn volgens mij wel heel chill!

Trouwens Australie speelt zaterdag tegen Nederland, voetbal wedstrijd welteverstaan, grappig he

Nu sattie, heel veel plezier, geniet en de hartelijke groeten aan Robbie, erg aardig dat ie je op sleeptouw neemt. I love u mamsiepamsie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!