femkediscoversdownunder.reismee.nl

Hyde Park en een rondje omgeving..

hi all!

bedankt voor al jullie leuke reacties, leuk om te lezen.. Ik zal Rob morgen vertellen dat jullie hem fantastisch vinden, zal hij dan wel weer waarderen! gna!

Vandaag hielp Rob met de verhuizing van zijn huisgenootje dus ging ik alleen op pad. Eerst de deur uit op weg naar de Hardware Store om een adapter te zoeken voor mijn europese stekkers. De eigenaar van de winkel vertelde me meteen maar even dat hij een hekel had aan Amsterdam 'because of all the druggies'.. ' But you seem like a nice one' .. thanks!

Daarna een rondje door de straten gemaakt en richting Hyde Park gelopen, deze keer met camera zodat jullie ook eens zien hoe ik eruit zie in Australie.. Nou nou en dat is me wat! Op een bankje gezeten in de zon, erg warm vandaag, en stukkken in mijn boekje geschreven (thx Niels, Mariek en Rein!), mijn Lonely Planet bestudeerd en natuurlijk onder de indruk geweest van alle vogels en hun geluiden.

Terug gelopen via een nieuwe route wat mij door straten met fantastische huizen bracht. Het deed me onmiddelijk denken aan de sfeer in Tim Burton's Edward Scissothands; kort gemaaid gras met lage, gekleurde huizen met veranda's. Iedereen groet elkaar op straat, dus ik doe vrolijk mee, 'howdy'..

S'middags met Rob koffie gedronken, naar de leukste boekwinkel geweest en films gehuurd., waaronder De Tweeling. Een beetje Nederlandse cultuur hier in huis. Lekker gegeten en buiten gezeten..

Nu maar eens kijken wat ik morgen ga doen..

Doei!

xxfemeek (nee.. dat is geen spelfout maar Rob's koosnaam..)

Reacties

Reacties

Sanne

Heeeeeeejjjj Hoebie!
In 1 keer al je blogs gelezen, dus ik ben weer helemaal op de hoogte. klinkt allemaal erg fijn en de foto's zien er ook fijn uit. Heel veel plezier en een dikke smakkerd!

Eva L.

Haidi Femeek,
mooie naam: ik zou 'm onmiddellijk laten registreren als je terug bent! Maar blijf daar eerst nog maar ff genieten. It looks very very nice! Knuffel van Eva

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!