femkediscoversdownunder.reismee.nl

Jetlag & The Flying Scotsman

g'day!

ik mocht vannacht in Roberts enorme tweepersoonsbed slapen en dat beviel prima! ik werd wakker en dacht dat het een uur of half een was maar niks gelogen, het was alweer half vijf smiddags.. Het zonnetje scheen door mijn raam, een palmboom wuifde in de frisse wind en een vogeltje floot een onbekend lied.. gaap.. wakker worden..

Robert was inmiddels al even wakker en naar de supermarkt geweest, we praten wat en bekeken elkaar videoclips op youtube.. Na een fijne, lange en warme douche vetrokken naar de pub hier vlakbij. De eerste impressie van de stad, mooie huizen en bomen, rare verkeersborden en andere symbolen. Maar toch overal gewone mensen in een wereld. Grappig dat het daardoor gewoon allemaal om de hoek lijkt. De omgeving waar ik deze week ben heeft voor mij iets weg van London, de pub waar we vandaag waren ook..

Wijn en baileys gerdronken en alvast een tip weggewerkt van Rikst's grote wat-moet-je-vooral-eten-wanneer-je-Australie-bent-lijst. Wedges met sour cream and chilly sauce.. Yum!

Nu lig ik in mijn bed, alweer best wel moe en morgen hopelijk een hele dag voor de boeg.

fijne dag daar, welterusten vanuit hier!

xx

Reacties

Reacties

dinus

zo wijfie, klinkt heel goed allemaal!
ben wel een beetje jaloers...klein beetje maar hoor!ugh!!

ik ga even kleine linz op bed smijten.....jij ligt al lekker te koesen nim ik oan...

it aller beste maar weer!
hoi topper!
tutsje sardientje in het blikje

fredski

jéminéé, zulk slapen,maar je ging er neem ik aan rond 5á6 uur in en de jetlag erbij dus ja dan mag het ook wel.
ik was via g-earth al even in de walcott street; is het nu links of rechts in de straat?
ik ben blij, dat je het naar de zin hebt. doeoeoeoeoeoeoeg
xx

Mark

He lieverd, echt super leuk zo te lezen hoe het allemaal gaat! Slaap maar lekker bij want DE tip bij een jetlag is toch echt; verzet je er niet tegen!

Liefs, Mark

Hugo

Welcome to Australia. Hope you have a great trip. Look me up in Adelaide.

Martijn

Joe!

Martien

Ben erg benieuwd naar wat eerste foto's...:-)
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!