femkediscoversdownunder.reismee.nl

eerste nacht in Australie

Hee!

Ja ja, daar is ze weer.. nu lijkt het net alsof ik me verveel maar dat is natuurlijk niet waar..! Ik wil laten weten dat ik goed ben aangekomen in Perth. De laatste vlucht vanuit Singapore ging wederom erg goed, geen vuiltje aan de lucht dus bij deze is die vliegangst van me de deur uitgezet.

Na weer een film en een uitgebreide maaltijd landde ik om 03.09 lokale tijd, natuurlijk moest alles uitvoerig worden gecheckt, mijn visum worden bekeken en mijn paspoort gelukkig worden voorzien van een mooie stempel! hurrah!

Op het vleigveld stond Robert al te wachten, de auto in en de eerste indruk van de stad gekregen. Hij woont in een superleuk appartement met palmbomen in de tuin en andere tot nu toe nog onbekende planten. Hij had mij een kangoeroe beloofd maar helaas is die niet op komen dagen.. lekker is dat..

We zitten nu fijn een filmpje te kijken met een wijntje op mijn megagrote bedbank.. lekker slapen zometeen, ik ben benieuwd hoe laat ik wakker word. Wat mijn biologische klok me gaat vertellen..

Nou ja, het is in ieder geval allemaal goed gekomen en ik moet zeggen dat de vlucht en de duur ervan echt alles meevalt. Het is maar een dag en dan zit je helemaal aan de andere kant van de wereld, een heel raar idee.. heel raar. Daar moet ik toch echt nog even aan wennen.. Komt vast goed!

slaap lekker iedereen!

kuskus

Reacties

Reacties

fred

hartstikke tof! dus lekker slapen en dan? Bij jou moet het inmiddels 2uur in de middag zijn dus je hebt vast al het een en ander ondernomen. Laat het snel weten! en.......enjoy it!

Martine

Hey meisje!
Wederom nu al een mooi verhaal...en een tuin met palmbomen...mmmmm...wat heb ik dan toch verkeerd gedaan?? Geniet van je eerste indrukken!
kusje

annelies

He Femkie!

Dat is me toch wat! Is je droom toch uitgekomen! Geweldig! Dit wordt de komende maanden alleen maar genieten. Misschien komen we elkaar nog wel tegen... Ik ben van half november een maand in Nieuw Zeeland... haha! Wie had dat gedacht!

Nou... enjoy downunder en die kangeroes komen nog wel!

groet Annelies

Robbie

Hey F!
Wat fijn dat je alles totnutoe zo flawless beleefd. Wordt al week bij het woord palmboom. Hier stijgt het kwik inmiddels tot een gedenkwaardige en zeldzame 26 C. Lekker geboot en naar de Uitmarkt gevaren. Lekker dat het zo lekker gaat, kijk uit naar je volgende pennenvrucht. Kus R

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!