femkediscoversdownunder.reismee.nl

Singapore it is! 28 C

hallo!

daar ben ik dan alweer! na een korte vlucht naar Frankfurt waar ik meteen naast een rare duitser zat die aan het borduren was en niks terugzei als ik iets vroeg was het in Frankfurt tijd in te checken voor de langste vlucht uit mijnleven.Frankfurt - Singapore.

Ik zat in de linker rij in het midden boven de vleugel (tuurlok martino!) naast een in Brisbane wonende Ier en een klein australische jongetje die mij als kussen zag. Schattig. Proberen wat te slapenmaar dat is tochlastiger dan ik had gedacht. Dan maar een filmpje,Lars and the real girl. Ga hem zien, erg leuk.Daarna meteen maar dineren, om twee uur snachts welteverstaan. Lamsstoofpot met aardappelen, worteltjes, flesje wijn en tiramisu toe.. !

Gelukkig voelde het allemaal heel goed en leek het werkelijk alsof je in een grote bus zat, een hele grote welteverstaan. Het ging ook allemaal eigenlijk best snel. Via Praag vlogen we richting Baghdad en daarna Kabul om verder te gaan richting India en Maleisie.. Eerst nog een ontbijtjemet broodjes, hollandse kaas, croissants, yoghurt en wat al niet meer.. Stukje Narnia gekeken maar toch maar een aflevering van Michael Palin aangezet. luxe zo'n eigen scherm..

En ineens was daar de captain, ' we'll arrive in Singapore, it's 28 degrees, cheers mates' ..

Dus hier sta ik dan. Het is zes uur savonds, maar ook twaalf uur smiddags. Ik moet nog vier uur wachten voordat ik verder vlieg..ok, ga ik even koffie drinken en wat rond lopen. Inchecken is in Frankfurt al gebeurd dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken..

Tot snel vanuit Australie!!

kuskus

Reacties

Reacties

Kikki

Hee femke!
Wat spannend zeg, helemaal alleen op reis! Ik weet zeker dat je heel veel leuke mensen gaat ontmoeten!! Komt helemaal goed! Nou meis, geniet van alle nieuwe/mooie ervaringen die je daar gaat opdoen!! Ik zal je blog bijhouden, vind ik wel zo leuk!
kuss

dineke metzlar

alweer een berichtje....dus ook 1 van mij!!!

He je komt toch wel terug he?!
Ik heb zo'n gevoel dat je daar de liefde van je leven vind.....en gewoon weg blijft!!!!!

Maar je moet toch echt mijn kleine prinsesje Linzi nog zien!(en luna ofcourse!)

he je volgende berichtje zal from aussie komme!!

it aalerbeste

Robert

Femkeeeee! Je bent al zoo ver weg! Heel erg vet, je bent al bijna in australie:D Ik wacht met smart op je volgende verhaal:)
Dikke Kussssss!

Markoesa

Dag liefje! Heel veel plezier! Ik denk aan je en mis je nu al! Stuur je binnekort even die adressen. Kusje!

noumi

Ben aan,t werk met martinimos en joline. Wat een lekker gevoel he, om weg te zijn. ik hoop dat je geniet en gelukkig voelt down under. wens jou ook veel fietstassen toe of beter 1 goeie die lang mee gaat. Wij hebben hier gisteren de laatste zomerse dag gehad volgens piet p. dus wat dat betreft mis je niets hier. kussen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!