femkediscoversdownunder.reismee.nl

Daar ga ik dan

Hallo Lieve vrienden,

Daar zit ik dan. Op mijn laptop mijn laatste bericht vanuit mijn huisje in Amsterdam te typen. Een raar idee dat ik morgen om deze tijd nog steeds ergens in de lucht hang. Wel ben ik dan bijna op mijn eindbestemming. Fijn midden in de nacht. Als het goed is wordt ik in Perth opgehaald waarna ik waarschijnlijk meteen maar mijn jetlag weg ga slapen in mijn nieuwe maar tijdelijke bed.. het is me wat..

Hier nog even hoe en wat:

Amsterdam - Frankfurt 20.45 tot 22.00

Frankfurt - Singapore23.55 tot 18.00 (29 aug.)

Singapore - Perth 22.15 tot 03.20 (30 aug.)

ik hoop op een fijne vlucht, zonder overstapproblemen en zwetende, dikke mannen (of vrouwen) naast me.. jaiks!

bedankt iedereen voor alle lieve smsjes, telefoontjes, mailtjes, krabbels en wensen!

Liefs

Femke

Reacties

Reacties

Martino!

Joooo meissie!
sjeempie, t is nu ECHT bijna! snik...
Ik wens je een hele fijne vlucht met veel films, spelletjes, cursussen Japans en....lekker eten!
Ik kijk er nu al naar uit je eerste bericht vanuit Perth te lezen!
We bellen straks nog!
dag meisje!
kusje

Petorio

you go girl!

dineke metzlar

Gooitzen!!!

Ik vind het zoooo jammer dat we mekaar niet meer gezien hebben!

Heb je mijn voicebericht,en smsje nog gekregen?

Nou maak er wat tofs van,en ik hou alles in de gaten ofcourse!!!!

he ik ga van je horen!!

grutnis keimpe

Anneloes

De WERELD LIGT AAN JE VOETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(dat is vooral vooruiT!!) (maar met achteruit is ook niets mis)

Dikke kus van Anneloes

Ivan!

He schat!!! heel veel plezier!!! ik zit hier lkkr in costa rica! Je zou nog langs komen in de weber om gedag te zeggen!!!! weet je nog!!!!! nou ik zie je volgend jaar!!! rock 'n roll!!!!!xi

Anne Grasje

Ik zie je al vliegen.............freedom!

kitty

Hey Femke,

Super veel plezier op je downunderavontuur!!!

wel terug komen he?!!!

-kitty-

Mirjam

Heel veel plezier daar andere kant van de wereld! In dec en Jan ben ik in de buurt (thailand), kunnen we zwaaien naar elkaar!;)

Groetjes Mirjam

Loes

Fem,wat ga je lekker!
Have fun!
dikke kus
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!