femkediscoversdownunder.reismee.nl

Femke naar Indonesie!

hallo!

ja ja, het is weer zover,femke hoebe vliegt weer uit! Deze keer naarBangkok om vervolgensmaandag door te vliegennaar Indonesie!

Mijn lieve vriendinetjeMartine is reeds in Bangkok en zal mij morgenochtend ophalen vande bushalte waarna meteen van de ontbijtkookkunsten van onze geliefde kokkin zullen genieten. We zittenweer in hetzelfde guesthouse als vorig jaar en zullendus weer een feest der herkenning meemaken!

Ik vlieg straks om 14.25 met China Airlinesrechtstreeks naarBangkok alwaar ik om 07.10 morgenochtend aankom. Voor jullie is het dan rond een uur snachts aangezien het tijdsverschil met Bangkok6 uur..

Oh ja, 16 april ben ik weer terug.. ladida!

Daaaag, tot het volgende bericht vanuit warm en zweterig Thailand!

Xfemke

Reacties

Reacties

marion

Geweldig zeg ...geniet ze goeie reis en pas goed op je zelf he? Heel veel dikke zoenen en geef er ook maar een paar aan Martine.x x x x x x x x x

Willy en Anna.

Hoi Femke. Wat heerlijk een fijne reis. Nou meid een heerlijke vakantie en ga er maar goed van genieten. En kom gezond weer thuis.

Debby

Hoi Femke,

Super zeg dat je een nieuwe reis maakt,
ga je rond reizen of heb je andere plannen!?
jammer dat ze er in juni niet meer bent want dan gaat Robin ook naar Indonesië.

Debby

oeps ik zie dat je al langer onderweg bent!
Ik kreeg nl vandaag voor het eerst een verslag!
Ik zal het even beter nalezen!doei

Wim

Leuk, Femke dan horen en zien weer eens wat van je
niet negatief bedoeld maar toen je in Aus en NZ was volgde we je reis verslag ook
Veel plezier Wim en Annelies helaas ben je niet op Fred zijn 60 ste verjaardag

mams

Hallo lief, je bent alweer een aantal uren aan de andere kant van onze planeet ,wel gek zo zit je een week geleden nog te genieten van Don Quichot van het Nationale Ballet in het MuziekTheater en nu loop je ergens in de straten van Bangkok wel tof hoor!! Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXX marion

dineke

hodver!!
Ik wist van niks......ik zat nog steeds te wachten op je telefoontje wanneer je langs zou komen..

mmmmm maar gooitzen zit alweer aan de andere kant!!!!

Nou geniet er lekker van!!!En ik hoop tot snel!!

kus dineke!!

Charissa

hee Fem,
Wat een fijne verhalen en foto's weer. Helpt ook mij ontsnappen aan het werkende leven ; ) Heerlijk, geniet!
En als je terugbent gaan we bijkletsen! Doei,dag,bye,xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!