femkediscoversdownunder.reismee.nl

Bangkok it is!

hallo!

Zo.. Daar zit ik dan, in mijn hostel in Bangkok..Vanmiddag om 2 uur vertrok mijn vliegtuig en na een erg goede maar saaie vlucht landde ik een uur eerder in Bangkok. Enorm warm en vochtig is het hier maar meteen indrukwekkend.

In het vliegtuig ontmoette ik een meisje uit Duitsland en samen met haar ben ik naar mijn hostel gegaan waar we net hebben ingecheckt en nu even de hoek om gaan waar nog steeds en nachtmarkt gaande is. Meteen in Thaise sfeer dan maar!

ik kan niet smsen hier, maar hoop dat iedereen dit leest, ik ben wel bereikbaar op mijn oz nummer..

Liefs,

Femke

Reacties

Reacties

mariken

oz nummer? sorry maar wat is dat he?
Nu maar lekker eten daar!!! liefs

mamsie

Mooi dat de reis goed is verlopen,en leuk dat je alweer een reisgenote hebt ontmoet. En nu maar aan de sprinkhanen!

fred

enjoy it!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!