femkediscoversdownunder.reismee.nl

hittegolf!

ja hallo,

Gewoon om even te laten weten dat we hier in Melbourne te maken met een hittegolf, het is sinds afgelopen woensdag 43 graden en dat blijft zo tot woensdag. Warmste week in honderd jaar! Ik kan iedereen in Nederland er dus van verzekeren dat het koude weer daar he-le-maal zo gek nog niet is. Hallelujah.. Het is echt geen pretje om een half uur in de tram zitten met zwetende en stinkende mensen (waarvan jij er een bent)..

Gisteravond naar Suzanne geweest, Tom's moeder, om lekker te eten en s'avonds in de tuin in haar spa te zitten. Compleet met tennis op de tv en champagne in de hand, hopla! Het hele werkzoeken is op het moment ook even niet aan de orde omdat het gewoon echt overal te warm voor is. Bovendien werkt de halve stad niet, trams rijden veelal niet, winkels zijn gesloten.. Men wordt zelfs verzocht binnen te blijven als je niet weg moet..

raar, ik ben dat alleen gewend in de winter wanneer het erg koud en ijzig is..

Geniet van de kou! jullie kunnen tenminste nog iets aantrekken!

xfemke

mam

Puf puf niet echt leuk maar blijven drinken!xxx

fred

Bedankt voor het advies, maar je weet een mens is niet gauw tevreden. Ik ga morgen even lekker genieten van de kou, maar het mag wat mij betreft best wat warmer. we zouden moeten kunnen delen!

xx

dineke