femkediscoversdownunder.reismee.nl

Femke komt niet terug in januari.. sorry..

Hallo!

na de feestperiode, veel te warme dagen, nog meer twijfels en mogelijkheden dan eindelijk tot een besluit gekomen.. Femke blijft nog even in Australie. Thuis zitten, door de kou fietsen, over de grachten lopen en door de parken struinen kan altijd nog..

Ik vertrek aanstaande zaterdag naar Melbourne om daar te wonen en te werken. Ik ben bezig met het zoeken naar een huis en een baantje. Ik hoop iets te vinden in een leuk koffiehuisje, bioscoop of winkeltje..

Natuurlijk is het ook wel een beetje jammer want ik had me al verheugd om mijn ontvangstcomite op schiphol, alle spandoeken en toeters en natuurlijk het grote welkomterugfemkeinnederland feest. Maar ook die laat nog even op zich wachten..

Oh, en als ik een huis heb gevonden zijn jullie welkom op de housewarming..!

gnagna,

xxfemke

Reacties

Reacties

mariken

Ach natuurlijk! Viel spass

Petor

toch nog een beslissing genomen, en klinkt als een goede. en stuur maar een huiswarmuitnodiging...!

Mark

Tja, dan rollen we de doeken toch gewoon nog even op! Heel veel plezier lieve Femke en tot snel.

Dikke knuffel!

martieno

goedzo meisje! ben trots op je! ik vind het een wijs besluit!
we keep in touch!
xx

Roeland

Ik wou dat ik kon jodelen

Gerard Himself

Ik ben gek op marmotten.

merel

Huh? Fem, is de hitte je naar je hoofd gestegen?!
Je gaat me toch niet vertellen dat ik je in fucking februari maart en ... ook nog moet missen!
Ok, je speelt het hard...
Dan ga ik vanaf nu sparen voor een ticket!

(Ik heb nu geen internet meer thuis dus ik las je mail al in 2009... GEWELDIG GAAF COOL LIEF!
Je bent amaaaaaazing! En ik ben trots op je, x.)

mamsie

Goed zo fem succes!!!xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!