femkediscoversdownunder.reismee.nl

NIeuw Zeeland..

hee!

Een eerste en kortbericht uit Nieuw Zeeland.. Vorige week aangekomen in Christchurch alwaar ik detweede dag een bezoek bracht aan de tandarts wegens een infectie aan mijnaan-het-doorkomen-zijnde-verstandkies. Lekkerbegin. Pijn was niet te zuinigen de kies kon niet getrokken worden wegens in de weg zittende zenuwen maar gelukkig was daar het magische recept; antibiotica.

Donderdagde camper opgehaald en inmiddels vier dagenverder het wonderschone landschap doorgereden richting het zuiden. Akorua bezocht, een cruise gemaakt, dolfijnen, pinguins en zeehonden gezien.. belachelijk mooi is het hier.. Ik ben net aangekomen in Geraldine, na een steile weg te hebben bereden naar Mount Hutt.. Wow..

Kortom Nieuw Zeeland is het best.. diggin' it!

xx

Reacties

Reacties

dineke

Hodver, ik dacht al gaat alles goed met chefke!!

Hoop dat het goed met je mondje gaat, anders moet ik lucile maar even naar je toesturen!hihih

Nou , volop aan het genieten !!sa jear ik 't graag!!

doei dikke tut dineke

mamsie

Oei dat is niet fijn ,eindelijk je verstand.........kies op door komen . Gelukkig is het verholpen en kun je weer genieten van het wonder mooie New-Zeeland. xxx

Roeland

Moooiii!

De groetjes doen aan mijn familie in Nieuw Zeeland. Je herkent ze aan de rode muts.

rutgrrr

nu kan het echte werk beginnen :-)

vlak boven dunedin, in seacliff, is the asylum lodge. Te gek hostel met eigenaar die je meeneemt surfen en vissen enzo. Bovendien heeft hij paarden en een hele verzameling oude auto's. Check onder de volgende links voor contactdetails:

http://www.bug.co.uk/reviews/hostels/Pacific-Islands/New-Zealand/Otago/Seacliff/sbr/date_desc/1890/asylum-lodge.htm

Groetnis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!