femkediscoversdownunder.reismee.nl

Den Helder op tv, 7 november 22.50

hallo!

Aanstaande vrijdag om 22.50-23.35 wordt de film 'Den Helder' uitgezonden op Ned.2.

Den Helder is een 45 minuten durende televisiefilm waarvoor ik de Art Direction heb gedaan. De film won onlangs een Gouden Kalf voor Beste televisiedrama tijdens het Nederlands filmfestival in Utrecht.

Ga dus allemaal kijken!

(vertel niet teveel want ik heb nog niks gezien..)

xxx

DEN HELDER

Een dag uit het leven van de broers Maarten en Emiel. Voor Maarten is het zijn laatste dag in de stad. Hij vertrekt de volgende ochtend voor langere tijd op missie met de marine. Voor Emiel is het zijn eerste dag. Hij komt net vrij uit de gevangenis. De broers komen op die ene dag samen op de plek waar ze opgroeiden: Den Helder. Emiel en Maarten proberen beiden hun oude leven van zich af te schudden, maar kunnen dat niet voordat ze in het reine zijn gekomen met een geheim dat ze elk met zich meedragen.

Met Robert de Hoog, Ward Weemhoff, Teun Kuilboer, Markoesa Hamer e.a

Martinus

I like your photo's.
Speciaal die VW bij die boom. Danku. X

marion

Hello , was me bekend stond op de site van het filmfestival cool.... ga natuurlijk kijken en opnemen. Ik heb vernomen dat meer dorpelingen en bekendende film gaan opnemen.De eerste One night stand ;Dag in DAG uit vond hem wel aardig.Ik ga lekker kijken met een stel vrienden , en ben natuurlijk dicht bij jou!
dag schat Ik hou van je!!!!! xxxxxxx

marion

Gisteravond , de uit reiking van de MTV awards zag het toevallig,jammer dat je het niet kon zien .want ineens waren daar Markie ja ja Dienepien je leest het goed!Gary,Jason,en Haword of te wel ThakeThat! En ze traden ook nog op .... grappig he?En Fem volgens jou ;het snoepje van de week; de acteur en zanger van 20seconds on mars ,hij had een prominente rol hij nam interviews af de muziek was verder niet zo interessant Duffie was wel schattig.Ga jij nog naar een concert misschien in Melbourne ;Elbow toert momenteel door het land maakt wel mooie muziek jij hebt ze tijdens lowlands gezien he?
nu ik ga Jessie even uitlaten . Doei kusjes engroetjes van Bep Tilly,Karin,en Arnold.

Boukje

Ja, ja gekeken... Wel gaaf je naam in de aftiteling!! Wie had dat kunnen denken. Veel plezier nu Down Under. Eenmaal terug in Amsterdam toch nog maar eens dat kopje koffie doen.

marion

Mooie indringende film met prima acteurs,en de art d. zag er goed uit ..prima locatie! Dus vanavond in de bus om naar Melbourne te vertrekken , Tof dat je door Tom zijn moeder opgehaald wordt , doe de H. groeten en veel plezier! kusjes. ps ik zag guido uit wolf ook nog voorbij komen die werd eventjes in elkaar geslagen.
nu doei.